Agenda

PRZECZYTAJ KONIECZNIE!

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W CHECK IT?

Rejestracja rusza 19 lutego br. o godzinie 9:00.

  1. Zdecydujcie wraz z kolegami i koleżankami z klasy w jakich zajęciach chcielibyście wziąć udział w ramach konferencji Check IT!
  2. Następnie zachęćcie swojego nauczyciela lub nauczycielkę aby zapisali Waszą klasę na wybrane zajęcia (warsztaty stacjonarne 5 marca oraz warsztaty i prelekcje online 6 marca). Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na warsztaty, uczniowie jednej szkoły mogą wziąć udział tylko w jednych warsztatach online lub stacjonarnych, zaś o uczestnictwie decydować będzie kolejność zgłoszeń!
  3. Na Prelekcje stacjonarne 5 marca oraz do Strefy Gier nie musicie się wcześniej zapisywać, o udziale decyduje dostępność wolnych miejsc w Lubelskim Centrum Konferencyjnym. Jeżeli nie będziecie mogli wziąć udziału w prelekcjach nie martwcie się – udostępnimy streaming i nagrania wystąpień na stronie.
  4. Koniecznie dokonajcie w międzyczasie indywidualnej rejestracji na konferencję (bez wskazywania zajęć, w których chcecie wziąć udział)!

Rejestracja rusza 19 lutego br. o godzinie 9:00.
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Liczba miejsc ograniczona.

*Program konferencji może ulec zmianie.

Wszystkie poniższe aktywności odbędą się stacjonarne na terenie Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.

Prelekcje na Auli S2 dedykowane są dla uczniów i nauczycieli szkół ponadpodstawowych oraz dla ostatnich klas szkół podstawowych. (Brak konieczności rezerwacji miejsc, dostępność wg wolnych miejsc na sali)

Warsztaty w sali S7 skierowane są wyłącznie do uczniów szkół ponadpodstawowych. (Konieczna rezerwacja podczas rejestracji dokonana przez nauczyciela)

Zapraszamy Nauczycielki i Nauczycieli do Pokoju nauczycielskiego na interesujące prelekcje i spotkania z przedstawicielami uczelni oraz firm IT. (Konieczna rezerwacja podczas rejestracji dokonana przez nauczyciela)

Na stoiska i pokazy technologiczne do Strefy Gier w sali S5 zapraszamy wszystkich zainteresowanych! (Brak konieczności rezerwacji miejsc)

Poniższe prelekcje będą również transmitowane online. Znajdziesz je na stronie.

08:45-09:00

Ceremonia otwarcia prowadzona przez Sztuczną Inteligencję (AI)

09:00-09:30

Ethical Hacking – czy da się na tym zarobić miliony?
Mateusz Kozłowski
Techni Schools Sp z o.o.

09:30-10:00

Znajdź swoje miejsce w IT – nietypowe role i kompetencje w branży IT
Piotr Wójcik
Transition Technologies-Software Sp. z o.o.

10:00-10:10

Przerwa

10:10-10:40

Jak zrobić karierę w branży IT?
Panel dyskusyjny z udziałem Członków ESTA Cluster IT:
Paweł Gajewski (GIS Support Sp. z o.o), dr Krzysztof Stola (Blue Owl Sp. z o.o.), EMBIQ Sp. z o.o.

10:40-11:10

Technologia no code i jej wykorzystanie w Bankowości.
PKO Bank Polski

11:10-11:30

Przerwa na lunch

11:30-12:00

Sztuczna Inteligencja wokół nas – wspomaga, przeszkadza, eliminuje.
Konrad Łyda
Lingaro Sp z o.o. | Uczymymszyny.pl 

12:00-12:30

Jakbym to rozegrał mając nagle 20 lat mniej?
Mikołaj Kosyra Edge One Solutions Sp. z o.o.

12:30-12:40

Przerwa

12:40-13:10

Od hakera do specjalisty ds. bezpieczeństwa – jak odnaleźć się w zawodzie cybersecurity?
Jakub Godula
DataArt Poland Sp z o.o.

13:10-13:40

Jak stworzyć grę, która sprzeda się w ponad 60tys. kopii?
Konrad Pomorski
Pyramid Games S.A.

13:40-14:10

Czym jest Salesforce i dlaczego warto się nim zająć?
Mateusz Twarożek
VRP Consulting

14:10

Zakończenie konferencji

Zapisy na poniższe warsztaty mogą dokonać wyłącznie nauczyciele podczas rejestracji. Warsztaty są dedykowane 30 osobowej grupie uczniów szkół ponadpodstawowych.

9:00-11:10

Twórz i Eksperymentuj: Warsztaty Frontendowe dla Młodych Deweloperów
Sebastian Mysakowski
Northmill Bank AB / Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools w Lublinie

11:10-11:30

Przerwa na lunch

11:30-13:00

YOLO jako przykład zastosowań sztucznej inteligencji
dr Elżbieta Kubera, dr hab. Andrzej Bochniak, prof. UP w Lublinie
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

13:10-14:00

Modelowanie 3D
Łukasz Zawadzki
Politechnika Lubelska

9:30-11:00

Python & AI
Kacper Stefaniak
Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools w Lublinie

11:10-11:30

Przerwa na lunch

11:30-13:00

Pierwsze kroki w QGIS
Łukasz Drzewiecki, Michał Nowosadzki, Rafał Pelczar, Gabriela Korneluk, Marta Waszczuk
Studenckie Koło Naukowe Geoinformatyków GeoIT

13:10-14:10

Zacznij karierę w IT – poradnik NIE TYLKO dla przyszłych programistów /prelekcja/
Patrycja Kołacz, Anastazja Zawiślak
Sii Sp. z o.o.

W trakcie prelekcji, odpowiemy na pytania, dlaczego branża IT jest obecnie tak istotna i rozwijająca się. Przedstawimy ścieżki rozwoju i omówimy, konkretne stanowiska, zakresy obowiązków i potrzebne predyspozycje zawodowe. Skupimy się nie tylko na aspektach wiedzy technicznej, ale również przybliżymy jakie kompetencje miękkie są przydatne. Dodatkowo podzielimy się tipami jak rozszerzyć wiedzę i przekuć ją w pierwsze doświadczenie techniczne. Opowiemy, co ważne jest z punktu widzenia rekrutera i jak wygląda proces rekrutacji – pomożemy wam się przygotować do potencjalnych spotkań rekrutacyjnych (LinkedIn – do czego służy i jak zbudować swój profil).

9:30-11:10

Ruch i luminescencja w układach Arduino
dr inż. Barbara Buraczyńska, mgr inż. Michał Staniszewski, Artur Kołodyński, Mateusz Rębacz
Studenckie Koło Naukowe Technologii Informatycznych i Multimedialnych „TeamWEB” Politechnika Lubelska

11:10-11:30

Przerwa na lunch

11:30-12:30

Czysta infrastruktura u podstaw, czyli jak używać Dockera?
Łukasz Bownik
Koło Naukowe Architektów Informacji UMCS

9:10-10:00

Cyferki mogą być ciekawe — zależy jak je pokażesz
Bartłomiej Olechowski
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej


10:10-11:10

Narzędzia sztucznej inteligencji wspomagające codzienną pracę
Konrad Łyda
Lingaro Sp z o.o. / Uczymymszyny.pl

11:10-11:30

Przerwa na lunch

11:30-12:30

Przemysł 4.0 – Sterowniki PLC
dr inż. Waldemar Samociuk
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

12:30-14:30

Zlecenia w świecie AI: realizacja zadań biznesowych przez inżynierię promptów.
Łukasz Musiel
Filip Witalis
Fundacja Polskie Centrum Sztucznej Inteligencji

9:30-9:50

Lubelska Wyżyna IT – czyli oferta Miasta dla przyszłych oraz obecnych informatyków
dr Mariusz Sagan
Wydział Strategii i Obsługi Inwestorów Urząd Miasta Lublin

9:50-10:30

Transformacja cyfrowa w mieście – nowe narzędzia dla oświaty (tytuł roboczy)
Grzegorz Hunicz
Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urząd Miasta Lublin

10:30-11:15

Jak przygotować ucznia przed jego pierwszą rekrutacją?
Urszula Wawrzak
VRP Consulting

11:30-11:45

Nauczyciel w świecie technologii – aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Bożena Jarmuł Lubelskie
Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

11:45-12:00

Jak Kosmos łączy się z AI?
Marcin Giza
Fundacja „SpaceShip”

12:00-12:40

Sztuczna inteligencja w edukacji. Nowe horyzonty możliwości i zagrożeń
Michał Kalisz
Katolicki Uniwersytet Lubelski

12:50-13:40

Jeżeli nie informatyka, to co?
Agnieszka Wrońska
PKO Bank Polski

Całość wydarzenia uświetnią atrakcje w Strefie Gier takie jak pokazy dronów, robotów, okularów Oculus Rift, drukarek 3D i wiele innych ciekawostek technologicznych. Uczestnicy konferencji będą mieli dodatkowo okazję do zapoznania się z ofertą studiów informatycznych na lubelskich uczelniach i udziału w spotkaniach z przedstawicielami lubelskich firm z branży IT.

Strefa gier jest do dyspozycji wszystkich zarejestrowanych uczestników podczas trwania konferencji Check IT 5 marca od godz. 8:00 do 14:30 na III piętrze w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie.

Prelekcje i warsztaty online dla uczniów i nauczycieli szkół ponadpodstawowych. Link do transmisji zostanie przesłany po rejestracji na podany w niej adres email.



9:00
60 minut
prelekcja

Programowanie – Start!
Emilia Bober
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej



9:00
45 minut
prelekcja

To, co ja wam mówię, to nie jest do końca prawda, czyli krótka opowieść o tym, po co w IT humaniści (albo na odwrót).
Bartłomiej Olechowski
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej



9:00
45 minut
prelekcja

Cyberświat – jak się nie dać podejść złym ludziom?
Tomasz Sidor
Lubelska Akademia WSEI



9:00
45 minut
prelekcja

Nowe Zawody w Epoce AI: Praktyczne Case Study i Perspektywy Rozwoju
Łukasz Musieł
Fundacja Polskie Centrum Sztucznej Inteligencji



10:00
45 minut
warsztaty
dla szkół branżowych i technik o profilu zorientowanym na mechatronikę

Zapraszamy do wcześniejszego sięgnięcia do bazy przykładowych scenariuszy lekcyjnych i ćwiczen (w linku: https://www.siemens.com/global/en/company/sustainability/education/sce.html).

„Cyfrowy Blizniak” narzędzie wykorzystywane przez Przemysł 4.0. – jako inspiracja dla edukacji technicznej.

Ewa Mikos-Romanowicz
Siemens Sp. z o.o.



10:00
60 minut
prelekcja

Prosty język: jak tworzyć zrozumiałe treści na stronach WWW.
Julia Łysakowska
Koło Naukowe Architektów Informacji UMCS



10:00
60 minut
prelekcja

Sztuczna inteligencja to nie tylko uczenie maszynowe: o inteligentnej optymalizacji.
dr hab. inż. Krzysztof Pancerz prof. KUL
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II



10:00
45 minut
prelekcja

Tworzenie Interaktywnych Interfejsów: Nowoczesne Techniki Frontendowe.
Sebastian Mysakowski
Northmill Bank AB / TechniSchools Sp z .o.o.



10:00
60 minut
prelekcja

Jetpack Compose – deklaratywne podejście do tworzenia UI.
Kamil Zieliński
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II



10:30
45 minut
prelekcja

Dlaczego programowanie jest fajne i jaki język wybrać na początek.
Emilia Bober
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej



11:00
60 minut
warsztaty

Wymagane wcześniejsze ściągnięcie programów:
Poedit (https://poedit.net/download/),

Pyrates (https://sourceforge.net/projects/pyrates-game/files/)

Tłumaczenie i lokalizacja gier komputerowych.
dr Anna Bendrat, dr Hubert Kowalewski
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej



11:00
60 minut
prelekcja

Krytycznie o AI, czyli czym ChatGPT jest, a czym nie?
Łukasz Bownik
Koło Naukowe Architektów Informacji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej



11:00
45 minut
prelekcja

Czy da się nagrać cały Internet na dyskietkę i co to jest DNA of Things?
dr Marek Miśkiewicz
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie



12:00
45 minut
prelekcja

Przyszłość Biznesu: Cyfrowa Transformacja z Power Platform.
Liudmyla Mysakowska-Prochko
PWC



12:00
45 minut
prelekcja

Agentowe modele rozwoju języka.
Piotr Kosela
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie



18:00
60 minut
prelekcja dla nauczycieli

Potencjał Osób ze Spektrum Autyzmu: Odkrywanie Talentów i Rozwijanie Umiejętności
mgr Katarzyna Szopa
Fundacja Alpha i Centrum Wsparcia Psychologicznego i Rozwoju Abecadło Anny Prokopiak

Warsztaty stacjonarne 5 marca dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych klas 1-8 organizowane na terenie Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.

Zapisy na warsztaty mogą dokonać wyłącznie nauczyciele podczas rejestracji. Informację dotyczące ilość grupy oraz klas są zamieszczone poniżej.

9:00-10:00
(12 osób)
klasy I-IV

Warsztaty LEGO Robotyki z Mistrzami Świata (grupa I)
Dominik Ściborek, Robert Sulowski Spice Gears Academy Lubelskie

10:00-10:10

Przerwa

10:00-11:10
(12 osób)
klasy I-IV

Warsztaty LEGO Robotyki z Mistrzami Świata (grupa II)
Dominik Ściborek, Robert Sulowski Spice Gears Academy Lubelskie

11:30-12:30
(12 osób)
klasy I-IV

Warsztaty LEGO Robotyki z Mistrzami Świata (grupa III)
Dominik Ściborek, Robert Sulowski Spice Gears Academy Lubelskie

12:30-12:40

Przerwa

12:40-13:40
(12 osób)
klasy I-IV

Warsztaty LEGO Robotyki z Mistrzami Świata (grupa IV)
Dominik Ściborek, Robert Sulowski Spice Gears Academy Lubelskie

Zapisy na warsztaty mogą dokonać wyłącznie nauczyciele podczas rejestracji. Informację dotyczące ilość grupy oraz klas są zamieszczone poniżej.

09:00-10:00
(30 osób)
Klasy 1-4

Długopisy 3D- czyli druk 3D z wykorzystaniem ręki! Grupa I
Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk, Magda Wlazło, Joanna Szulżyk-Cieplak Politechnika Lubelska 

10:00-10:10

Przerwa

10:10-11:10
(30 osób)
Klasy 1-4

Długopisy 3D- czyli druk 3D z wykorzystaniem ręki! Grupa II
Magdalena Paśnikowska-Łukaszuk, Magda Wlazło, Joanna Szulżyk-Cieplak Politechnika Lubelska 

11:10-12:40
(30 osób)
Klasy 4-8

Programowanie IoT
Jakub Leszcz
Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools w Lublinie

12:40-14:10
(30 osób)
Klasy 7-8

Python & AI
Kacper Stefaniak
Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools w Lublinie

9:30-9:50

Lubelska Wyżyna IT – czyli oferta Miasta dla przyszłych oraz obecnych informatyków
dr Mariusz Sagan Urząd Miasta Lublin

9:50-10:30

Transformacja cyfrowa w mieście – nowe narzędzia dla oświaty
Grzegorz Hunicz Dyrektor Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Urząd Miasta Lublin

10:30-11:15

Jak przygotować ucznia przed jego pierwszą rekrutacją?
VRP Consulting

11:30-11:45

Nauczyciel w świecie technologii – aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Bożena Jarmuł Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli

11:45-12:00

Jak Kosmos łączy się z AI?
Marci Giza Fundacja „SpaceShip”

12:00-12:40

Sztuczna inteligencja w edukacji. Nowe horyzonty możliwości i zagrożeń
Michał Kalisz Katolicki Uniwersytet Lubelski

12:50-13:40


Bank PKO BP

Strefa gier jest do dyspozycji wszystkich zarejestrowanych uczestników podczas trwania konferencji Check IT 5 marca od godz. 8:00 do 14:30 na III piętrze w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie.

Warsztaty stacjonarne dla uczniów i nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych organizowane na terenie uczelni, firm oraz szkół w Lublinie. Terminy zostaną ustalone indywidualnie pomiędzy organizatorem danego warsztatu a nauczycielem zgłaszającym klasę.

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIACH TOWARZYSZĄCYCH?

  1. Zdecydujcie wraz z kolegami i koleżankami z klasy w jakich zajęciach chcielibyście wziąć udział.

2. Następnie zachęćcie swojego nauczyciela lub nauczycielkę aby zapisali Waszą klasę na wybrane zajęcia w sposób podany w opisie danego warsztatu na stronie https://checkit.ebhp24.pl/agenda/



60 minut
miejsce realizacji warsztatów:
miejsce realizacji warsztatów:
Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS, pl. M. Curie – Skłodowskiej 1, budynek D, sala D332, III piętro

Genialne Geniboty
Anna Gąsior Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS



90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie, ul. Długa 6, 20-346 Lublin

Aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Bożena Jarmuł Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie



Rejestracja:
do uzupełnienia



60 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS, pl. M. Curie – Skłodowskiej 1, budynek D, sala D332, III piętro

Genialne Geniboty
Anna Gąsior Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS



90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie, ul. Długa 6, 20-346 Lublin

Aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Bożena Jarmuł Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie



Rejestracja:
do uzupełnienia



90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie, ul. Długa 6, 20-346 Lublin

Aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Bożena Jarmuł Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie



Rejestracja:
do uzupełnienia



90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, Bursaki 12, sala 206, Lublin

„AI i Ty: Twórcze Eksperymenty z Technologią Przyszłości”
dr inż. Michalina Gryniewicz-Jaworska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie



Rejestracja:
do uzupełnienia

90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, Bursaki 12, Lublin

Generatywna sztuczna inteligencja dla uczniów
Przemysław Sujka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie




Rejestracja:
do uzupełnienia

60 minut
30 osób
miejsce realizacji warsztatów:
Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 1, A240, piętro II

Warsztaty z GeoGebry – Punkty szczególne w trójkącie
dr Anna Bednarska, Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki
dr Anna Gąsior, Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki



90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie

Aplikacje wspomagające pracę nauczyciela i uczniów
Zespół Szkół Energetycznych im. prof. Kazimierza Drewnowskiego w Lublinie



Rejestracja:
do uzupełnienia

90 minut
15 osób
miejsce realizacji warsztatów:
Sala D211, 2-gie piętro Budynek Instytutu Informatyki UMCS ul.Akademicka 9 20-033 Lublin

Technologie sieciowe. Budowa prostej sieci komputerowej w symulatorze
Marek Wiśniewski, Instytut Informatyki UMCS

120 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS Al. Kraśnicka 2D, 20-718 Lublin

QGIS – analizy przestrzenne w programie geoinformacyjnym
Anna Puchacz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Rejestracja:
umcs.sknp@gmail.com

90 minut
miejsce realizacji warsztatów: Instytut Informatyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, ul. Akademicka 9, 20-033 Lublin

Cyberbezpieczeństwo od kuchni: Warsztaty z etycznego hackowania stron WWW
Mikołaj Martyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Rejestracja:
skni@mail.umcs.pl


90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Instytut Informatyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, ul. Akademicka 9, 20-033 Lublin

Krok po kroku: Bot Discord w języku Python
Mikołaj Martyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Rejestracja:
skni@mail.umcs.pl

120 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS, pl. M. Curie – Skłodowskiej 1, budynek D, Biblioteka Wydziału WMFiI, parter

Lego Mindstrom
Anna Gąsior Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

40 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Lubelska Akademia WSEI, Projektowa 4/C209

Ćwiczenia komunikacyjne – symulacja wyścigów w grze Formuła 1 2023
Jacek Kurek Lubelska Akademia WSEI

40 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Lubelska Akademia WSEI, Projektowa 4/C209

Czy granie w gry komputerowe to przyjemność czy zawód przyszłości – spotkanie z zawodowym graczem – e – sportu
Jacek Kurek Lubelska Akademia WSEI

120 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ul. Głęboka 28, sala 260, p. II

Wykorzystanie programu AutoCAD w geodezji
Zbigniew Krzysiak Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

Rejestracja:
tel. 508 099 964

40 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Lubelska Akademia WSEI, ul. Projektowa 4, 20-209 Lublin

Gdzie do pracy po technikum? Zatrudnienie w branży IT w Lublinie na przykładzie firmy Transition Technologies-Software
Piotr Wójcik Transition Technologies-Software

Rejestracja:
do uzupełnienia

90 minut
32 osoby
miejsce realizacji warsztatów:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin, ul. Głęboka 28 (CIW, sale 216 i 217)

Praktyczne zastosowania Computer Vision w badaniach przyrodniczych
dr hab. Andrzej Bochniak, prof. UP, dr Elżbieta Kubera Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie

90 minut
miejsce realizacji warsztatów:
Instytut Informatyki UMCS

Bity i bajty, czyli czym dla komputera są liczby i jak wykonuje na nich działania
Sławomir Kotyra, wykładowca w Instytucie Informatyki UMCS